سایت شرکت ویترین شماست.

وبسایت، یکی از کیفیت‌های ادراکی شما برای شرکای تجاری است.

این مهمه که چه تفکر و ایده‌ای از بیزینس شما در ذهن مخاطبان شما شکل میگیرد.

واقعیت اینه‌ که شاید بهتر باشه قبل از رسیدن مهمان یک محیط زیبا فراهم کنیم. پس به سایتتون برسید، فضای خوب و شیک و مدرنی فراهم کنید که معرف بیزینس شما باشد. اینکه شما برای کسب و کار وقت و هزینه صرف می‌کنید، برای سایت هم باید همچنین باشد تا مشتری شما به زیبایی با کسب و کار شما آشنا بشه.

 شرکت طراحی سایت درست چیه؟

شرکتی که به شما سایتی تحویل بده که به جز خودش هم کسانی بتونن اون رو اداره و دولوپ کنند. چون بسیاری از نیاز‌های شما از روز اول مشخص نیست و باید سایتی که تحویل می‌گیرید قابلیت بروزرسانی و دولوپ را داشته باشد. حالا چطور میشه چنین چیزی رو متوجه شد؟ هرگز از CMS های اختصاصی استفاده نکنید، هرگز…

چرا که شما مجبور به همکاری با شرکت طراحی سایت تا آخرین روز کار کنید و بدون هیچ گونه قابلیت مدیریتی، فقط کاربر اون CMS هستید و بس.

راه حل چیه؟ حتما سایتتون اپن سورس (open source) باشه، باید شما بتونید به راحتی، شرکت طراحی سایت رو در صورت بروز مشکل با یک مجموعه یا حتی فرد دیگری جایگزین کنید. در نتیجه شما می‌توانید در صورت نتیجه نگرفتن، بدون ضرر و زیان مالی و زمانی، به مسیر خود ادامه کنید.

ما چیکار می‌کنیم؟ ما تمام وبسایتهامون رو با وردپرس طراحی می‌کنیم، فارغ از اینکه طراحی قالب اختصاصی نیاز باشد یا خیر…

با وردپرس و المنتور، شما میتونید یک سایت پویا داشته باشید که هر زمان هر تغییری که خواستید بدهید.

(خودتون رو به هیچ وجه محدود نکنید، نه به شرکت‌ها و نه به آدمها)

همین سایتمون خوبه؟

در بیشتر موارد جواب خیر است، چرا که اگر خوب بود اصلا به این سوال فکر نمیکردید! به رقبا و مارکت لیدر ها توجه کنید و سعی کنید استانداردهای بیزینسی و گرافیکی خودتون رو رعایت کنید. قرار نیست شما کپی باشید، اما همیشه هم نیاز ندارید یک وبسایت منحصر به فرد داشته باشید که به هیچ دردی نخوره.

(داشتن وبسایت مهم نیست، استفاده کردن از اون مهمه)

طراحی سایت شرکت فقط هزینس؟

قطعا داشتن هر چیزی هزینه‌بر هست، اما وبسایت یکی از دارایی های دیجیتال (Digital Assets) شماست. هیچ چیز ارزشمندی ارزان به دست نیامده و نخواهد اومد. چرا که باید هزینه هر چیز پرداخت شود.

حالا هزینه منطقی چقدر هست؟ جواب یک کلمه‌ای، به قدر نیاز…

ما همیشه پیشنهاد می‌کنیم ابتدا وبسایت رو راه‌اندازی کنید، کلمات کلیدی و آنالیز رقبا رو انجام بدین، مقالات سئو و بهینه شده را آماده کنید و هر زمان که مناسب بود به گسترش وبسایت و بیزینس بپردازید.

توجه کنید که سایت شما یک موجود زنده هست که قرار نیست هرگز یک نقطه سر خط بگیره و بگید بووووم تموم شد. و شرکت طراحی سایت ، مثل یک دایه خوب فرزند دلبند شما رو بزرگ و بهتر می‌کنه تا پیشرفت و به ثمر نشستن اون رو ببینید.

چطور میشه تشخیص داد مسیرمون درسته یا نه؟ با یک جواب ساده، اعداد و نمودارها. اگر نمودارها و اعداد ارقام شما مثبت هستند و به سمتی که هدفگذاری کردید در حرکت هستید، مسیر درسته و اگر نیست، قطعا نیاز دارید که مسیر رو عوض کنید.

یک وبسایت خوب رو الان لازم داریم یا بعدا؟ همین امروز، همین الان!!! هر روزی که از دست میدهید، سهم بازار را به رقیب واگذار کرده‌اید. هیچ چیز خوبی در یک شب اتفاق نمی‌افتد، به زمان نیاز دارید تا جایگاهی در نتایج جستجو بدست آورید. (یادتون باشه اگه تاج محل میخواید، باید هزار نفر ۲۲ سال کار کنند)

با طراحی سایت عااالی چقدر تفاوت ایجاد میشه؟

تنها لازم است تصور کنید، یک وبسایت جذاب،  بازدید ماهیانه بیش از ۵۰.۰۰۰ نفر از محصول یا خدمات شما چه تفاوتی رقم خواهد زد. اگر پاسخ هیچی هست، اقدام نکنید. اگر پاسخ خیلی زیاد هست، شروع کنید کار رو و بعد در یک پروسه یک ساله می‌تونید به این عدد برسید. (با سئو، سوشیال مدیا و تبلیغات) فراموش نکنید تمام مسیر‌ها را فعال نگه دارید و فعال بمانید.

چقدر زمان میبره تا شرکت طراحی سایت کارشو انجام بده؟

پاسخ به این سوال نیازمند دریافت دو فاکتور مهم از شماست، بودجه مورد نظر و حجم کار.

بنا به نیازهای شما از وبسایت و تعداد محصول و سرویسهایی که دارید، متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی، زمانی بین ۱ تا ۳ ماه را در نظر بگیرید.

شاخص کلیدی عملکرد در طراحی سایت چیست؟

اینکه بتونه بهترین عملکرد رو داشته باشه، سریع باشه، کاربر بتونه دکمه‌های حیاتی رو راحت پیدا کنه و از همه مهمتر، در نسخه موبایلی، حرفی برای گفتن داشته باشه.

طراحی سایت برای شرکت چقدر هزینه داره؟

ما سرویسهای زیادی رو برای کسب و کارهای مختلف در نظر گرفتیم که می‌تونید قیمت تقریبی هر سرویس رو ببینید. البته در نظر بگیرید که اعداد و ارقام مبلغی همیشه تقریبی هستند و بنا به نیاز‌های شما کمتر یا بیشتر می‌شوند.

هزینه‌های جانبی راه اندازی سایت؟

هزینه‌های جانبی در ابتدای کار،  خرید یک دامنه خوب و مناسب و هاست قدرتمند و پر سرعت هست.

فراموش نکنید، حتی یک نفر هم نباید به‌خاطر سرعت پایین بارگذاری سایت و عدم بهینه سازی سایت، کسب و کار شما رو نبینه و بدون دریافت اطلاعات کافی خارج شود.

هزینه های جانبی بعدی برای دولوپ و پیشبرد سایت هست که بعد‌ها بر اساس نیازهای جدید باید پرداخت بشه.

هزینه کل راه اندازی وبسایت در ابتدا چقدر است؟

بر اساس تجربه طراحی سایت برای بیش از ۷۵ شرکت ایرانی و خارجی، برای شروعی شرکتهای داخل کشور باید ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان در نظر بگیرید و شرکتهای خارجی بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار.

این مبلغ در ۳ مرحله پرداخت می‌شود: ۱۰٪ درصد در زمان عقد قرارداد و صرفا برای اینکه کار شما رسما شروع شود و تیم طراحی ظاهر اولیه بر اساس برندینگ شما رو طراحی کنه.

مرحله پرداخت بعدی ۴۰٪ در زمان تایید طرح گرافیکی و صفحه‌ اصلی، درباره ما و تماس با ما پرداخت می‌شود. ۵۰٪ نهایی در زمانی که سایت با درج اطلاعات اولیه بدون در نظر گرفتن درج محصولات، روی دامنه شما بارگذاری می‌شود دریافت می‌شود.

 

چی بدست می‌آورید؟

شرکت طراحی سایت معمولا سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ رو هم ارائه می‌کنند، ما هم در وبمارکتا به شما کمک می‌کنیم تا علاوه بر داشتن سایت، بتونید از اون استفاده کنید.

استفاده کردن از وبسایت بسیار مهمتر از داشتن یک وبسایت هست.

بعد از صرف مبلغ اولیه، شما یک ویترین متناسب با شرکت برای نمایش محصولات و خدمات خودتون دارید که میتونید با افتخار به مشتریان خوب معرفی کنید.

علاوه بر این بستری دارید تا به راحتی و ارزانی بتونید تبلیغات کلیکی کنید یا حتی به رایگان در گوگل تبلیغ کنید.

 

اگر فعلا بیخیال طراحی سایت بشیم چی میشه؟

هر روز که دیرتر اقدام کنید، یک روز دیرتر به نتیجه مورد نظر میرسید و از طرف دیگه رقبا هم یک روز بیشتر کار کردن و سهم بیشتری از بازار رو در اختیار گرفتن. اینجاست که باید توجه کنید، جذب مشتری خیلی راحت تر از قانع کردن آن برای جدا شدن از رقیب شما و اضافه شدن به شرکت شماست (اینجا نرخ جذب هر مشتری برای شما بیشتر و بیشتر می‌شود).

علاوه بر همه اینها، اگر تا الان اقدام نکردید، مشخصا به راحتی می‌تونید بازم شروع نکنید اما مطمئنا شما هم با ما هم عقیده هستید که تنها کارهای سخت پاداش داره و کارهای راحت دستاورد بزرگی ندارند.

اثر مرکب روی سایت شما چطور تاثیر می‌گذارد؟

اگر کتاب معروف اثر خوانده باشید یادتون میاد که چیزهای بزرگ و ارزشمند از قدمهای کوچیک اما ثابت بدست میاد.

در اینجا وبسایت شما اگر اگر و تنها اگر بعد از ۳ ماه روزی ۱ نفر رو به کسب و کار شما اضافه کنه، بعد از ۳ سال شما ۱۰۰۰ مشتری جدید دارید. تنها کافیه به CRM خودتون نگاه کنید و ببینید چقدر جای این تعداد افراد چقدر در سیستم شما خالیست.

و اما اگر شروع نکنید، این ۱۰۰۰ مشتری بالقوه که منتظر محصول یا خدمات شما هستند، به راحتی رو به رقیبان شما می‌آورند و احتمالا آنها با سود حال از این تعداد مشتری، امپراطوری‌های بزرگی ساخته‌اند.

مسیرهای درآمد زایی، هدیه ای از سمت شرکت طراحی سایت وبمارکتا

ما شما رو تنها نمی‌زاریم، اگر این بند از این صفحه‌رو خواندید حتما با همکاران ما تماس بگیرید و ازشون بخواید بهتون نقشه درآمد زایی رایگان بدهند. ما اینجاییم تا به عنوان یک شرکت طراحی سایت به شما کمک کنیم تا کسب و کار خودتون رو آنلاین کنید و بتونید از ظرفیت عظیم اینترنت استفاده ببرید.